Ook gedurende de coronacrisis houden wij succes toegankelijk. lees meer!
Sponsoring

Duckrace Maastricht en MIDDAG verlengen partnership met 3 jaar

De Qmusic Duckrace Maastricht draait primair om sjariteit. Bij de Duckrace wordt door middel van een badeendjes-race geld opgehaald voor het goede doel. Het concept lijkt eenvoudig, maar achter de schermen is er een grote operatie gaande. Bij de ‘adoptie’ van een eendje gaat namelijk een(financiële) transactie vooraf. Reken dat keer 10.000 eendjes, de data van degenen die de eendjes adopteren en de kansspel-autoriteit die een oogje in het zeil houdt. Dat is nog maar één onderdeel van de gehele operatie.

Om deze operatie in goede banen te leiden is MIDDAG 3 jaar geleden partner geworden van de Duckrace. Zo draagt ook MIDDAG haar steentje bij aan het goede doel. MIDDAG realiseert, adviseert en consulteert in de online aanwezigheid van de Duckrace. Het bouwt de website, het betalingssysteem en de customer journey voor de eend-koper. Zowel voor de consumentenwebsite(kleine eendjes) als de businesswebsite (business ducks).

De komende 3 jaren zetten de Duckrace en MIDDAG in op een verdere optimalisatie van de communicatie, de customer journey en een eend met een chip! Alle bad-eendjes worden namelijk voorzien van een RFID-chip. Door de inspanningen van MIDDAG worden moderne technieken toegankelijk. Dit zorgt voor tijd winst in de organisatie, de mogelijkheden tot live-data en een digitaal notarieel toezicht. De Duckrace is immers te vergelijken met een loterij die moet worden gecontroleerd door een notaris.

Met de ondertekening van het partnership onderstreept MIDDAG haar maatschappelijke betrokkenheid en verbindt het zich ook voor de komende 3 jaar aan de Duckrace Maastricht. Dit partnership is voor de organisatie van de Duckrace (De Ronde Tafel 174 Maastricht) essentieel voor de continuïteit van het evenement én tegelijkertijd het innovatieve karakter.

Lees ook de case study van dit project

Bekijk alle updates